Blog > Komentarze do wpisu
Coraz więcej znaków

 

Katastrofa lotnicza nad Ukrainą przypomniała mi inną, tą z 8 marca, kiedy to Boeing 777 Malaysia Airlines, a więc taki sam jak ten, tej samej linii, tak samo zboczył z kursu i zniknął. Co się z nim stało – nie zostało ustalone, co jest kolejnym powodem do zdziwienia, bo przecież dostępne możnym tego świata urządzenia pozwalają odczytać przez satelitę markę papierosów na paczce, a co dopiero „zgubić” samolot.

Przy okazji przypominam fragment publikacja z Le Nouvel Observateur na temat „zaginionego” Boeinga zamieszczonej na: michalkiewicz.pl wraz z francuskim oryginałem.

Na pokładzie 20 inżynierów związanych z obronnością USA , ściślej pracowników grupy Freescale, lecących na zebranie do Pekinu. Byli oni związani z kontraktami z Ministerstwa Obrony USA w dziedzinie broni elektronicznej wysokich technologii.

Wg gazety lot MH370 został celowo zawrócony w kierunku wysp Andaman, a po raz ostatni radary wojskowe wykryły go na wysokości północno-zachodniego wybrzeża Malezji

Cztery dni po zniknięciu samolotu w Biurze Patentów zarejestrowano patent, którego 4 z 5 osób właścicieli patentu jest pracownikami Freescale Semiconductor w Austin w Texasie. Patent został podzielony na 5 części po 20% dla każdego uprawnionego, przy czym podział

jest następujący: Peidong Wang, Suzhou, Chine (20%); Zhijun Chen, Suzhou, Chine (20%) ; Zhihong Chen, Suzhou, Chine (20%); Li Ying, Suzhou, Chine (20%); Freescale Semiconductor, Etats-Unis (20%). Czterej chińscy współwłaściciele patentu byli na pokładzie.

Jeżeli 4 z 5 właścicieli umrze, wówczas właściciel pozostały przy życiu staje się właścicielem

100% zysków jakie przyniesie patent. A ostatnim, pozostałym przy życiu właścicielem patentu jest Freescale Semiconductor. A kto jest właścicielem Freescale Semiconductor ? Jacob Rothschild via Blackstone (co za interesująca nazwa dla firmy :”czarny kamień”), który posiada Freescale.

 

Obydwa samoloty były tego samego typu, należały do tej samej linii, obydwa z niewyjaśnionych przyczyn zmieniły trasę lotu i obydwa się rozbiły, choć co tego pierwszego pewności nie ma.

To pierwsze z serii zbiegów okoliczności, na pozór nie mających ze sobą nic wspólnego. Dla chronologii przypomnę tylko, że wypadek(?) tego ostatniego Boeinga poprzedziło kilka drobniejszych wypadków lotniczych w naszym kraju.

Ale to nie koniec. Oto na niemieckiej autostradzie, miała miejsce katastrofa polskiego autokaru który najechał na autokar ukraiński (!), w wyniku czego zjechał na drugą, przeciwnego ruchu nitkę autostrady i zderzył się czołowo z polskim busem. W wyniku śmierć poniosło kilkanaście osób. Jakie jest prawdopodobieństwo takiego zdarzenia? Nie wiem, ale niewielkie. Polskie autokary i polskie busy na niemieckich autostradach nie stanowią większości pojazdów. A co stało się z autokarem ukraińskim? Nic nie wiadomo.

 

Mamy wreszcie szambo w Karczówce. Ginie 7 osób. Pierwsza wpada do szamba w trakcie czyszczenia, reszta wskakuje próbując ratować poprzedników. Dziwne to, w końcu szamba w Polsce nie są nowinką techniczną. Jak odczytać to zdarzenie?

 

W cieniu powyższych powstaje BRICS – unia/strefa ekonomiczna zrzeszająca 3 mld ludzi, tj. połowę ludzkości 5 krajach: Brazylii, Rosji, Indii, Chin i RPA. W kolejce czekają Meksyk i Argentyna. BRICS ma powołać własny bank z kapitałem 200 mld $, własną walutę, zaprzestać gromadzenia rezerw w dolarach i rozliczanie się w tej walucie. Oznacza to rzucenie 200 mld $ na rynek, co doprowadzić może do krachu USA, co oznaczać może wojnę.

 

Zbiór m. in. tych wszystkich znaków coś oznacza. Nie wiem co. Być może znaczenie zostanie wkrótce odsłonięte.



poniedziałek, 21 lipca 2014, mrozmarek

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: